Вітаю Вас, Гість
Головна » Статті » Статті

Музейна педагогіка

Музейна педагогіка

Музей - як скарбниця освітніх і педагогічних надбань є провідним пошуковим ,методичним , науково дослідницьким центром серед закладів освіти.

Напрямки музейної педагогіки:

1. Інформування - це перша сходинка  музейної науки (початкові відомості про музей, музейні предмети, експонати надаються за допомогою традиційних форм, таких як консультація)
2. Навчання - це якісно новий рівень, який включає в себе передачу і засвоєння набутих умінь і навичок.
3. Розвиток творчих здібностей -музей створює особливі умови для розвитку творчих здібностей .
4. Спілкування - встановлення взаємних ділових або дружніх стосунків на основі спільних інтересів , пов'язаних з тематикою музею.
5. Відпочинок - організація вільного часу в музейній кімнаті.

Створення міні музеїв у ДНЗ - важлива складова реалізації принципів музейної педагогіки , що забизпечує умови для особистісного розвитку дошкільнят , безпосереднього залучення їх до світу мистецтва. Міні музеї у ДНЗ  - це особливий розвивальний простір , створений з метою долучення дитини до світу мистецтват, розширення її культурного й національного світогляду , формування життєвої компитентності. 

Категорія: Статті | Додав: ZavDNZ (31.01.2018)
Переглядів: 275 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: